Let it be

Helt enkelt. Beatles "Let it be" vinylen spelar før fullt, on repeat på min favoritlåt Let it be. Vad annars?
Klockan ær 0819 och jag borde sova (mærkvæl borde) men kan helt enkelt inte få sømn.
Anledningarna ær många; det har blivit ljust ute (føre klockan ær 9, hello springtime!!), jag har så mycket annat mer givande før mej før tillfællet æn att sova, har ingen som helst lust att sova, har vænt dygnet helt ut och in, har idén att jag kanske klarar av att vænda det tillbaka till normalitet om jag inte går och lægger mej nu utan ær vaken tills någon gång ikvæll, så kan jag klara av att få en normal dygnsrytm igen.
Slutsats: En trøtt, førvirrad Felicia med kreativitet flødande från alla håll och kanter
Men om jag kænner mej sjælv rætt så kommer jag inom loppet av ett par timmar att somna på soffan till dett stilla bruset av Simpsons i bakgrunden och sedan vakna upp alltfør sent.

But does it really matter in the end?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0